Ocena kierowcy - Nissan GT-R Coupe Facelifting 2016
Starless,
4 lata temu
Silnik 3.8 570KM 419kW
Rok produkcji 2020
Przebieg:
1 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,71
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria
: Wszystko, genialny pocisk, z minusów to mogliby tylko odmłodzic trochę skrzynię, ot co..
5,0
Całokształt
Samochód torowy, bezkompromisowy, a jednocześnie dający się używać na codzień, genialne połączenie, posiada bagażnik, co nie jest takie oczywiste w tego typu pojazdach
Wrażenia
4,0
Silnik
Benzynowy, moment obrotowy ustawiony wysoko, ok. 4000 revs. I od tych obrotów zaczyna się zabawa, do 3000 rev leniwy, o żużyciu paliwa nie rozmawiamy, przy 130 kmh - 1~15 l/100km, przy 250 - 30 ltr, przy butowaniu zużycie nie ma ograniczeń
3,0
Skrzynia biegów
Brakuje biegów, jet tylko sześć, co przekłada się na hałas w czasie szybkiej jazdy i zuzycie paliwa, jest szybka, głośne zmiany przełożeń.
5,0
Układ jezdny
Bardzo precyzyjne prowadzenie, ultra twardy na Dunlopach 600CTT, nawet w trybie Comfort. Kierownica mogłaby przekazywac odrobinę więcej info , semi-slicki Dunlop Sport Maxx GT nie lubią kolein, można się lekko wystraszyć na początku. Zmiana na Mich 4S pomaga. Jeździłem nim całą zime i musze przyznać , że to super zimowe auto, fantastyczna trakcja na śliskim, !
5,0
Karoseria
Bardzo duża sztywność, nie rozkołysze sie na amorkach jak inne auta.
Komfort
5,0
Widoczność
Przód norma , tył słabo, w nocy oślepiają światła aut z tyłu, bo nisko się bardzo siedzi, trzeba przyciemnic.
5,0
Ergonomia
Outstanding, wszystko pod reką, dośc dziwne miejsce na przycisk do zmiany brzmienia wydechu. nad kolanem, nie mam zastrzeżeń
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Normalnie, na plus podgrzewane fotele.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na supersporta, doskonale, sprawdzałem Porsche Turbo S, znacznie wieksza klaustrofobia. GTR to samochód 2 osobowy.
Z tyłu jakąś torbe można rzucić.
5,0
Wyciszenie
Mam Armytrixa z klapami, wyciszenie w rozumieniu normanych samochcodów - nie istnieje, ale tak ma być. Tzw. GT-R Symfony tj dzwieki mechanizmów, skrzyni, silnika, kół, mostów , wałów, doskonale rozpoznawalne w czasie jazdy. POEZJA !! Jest taki moment od 130 -150 km/h kiedy w aucie jet akceptowalnie, poniżej i powyżej RYK i wibracje
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pakiet ubezpieczeniowy 7 k zł, reszta nie wiem
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tę monetę nic mocniejszego i bardziej trakcyjnego sie nie kupi
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
za nowy
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
za nowy
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.8 570KM 419kW
[l/100km]