Układ elektryczny
: silnik spryskiwaczy i jakość przewodów elektrycznych
Zawieszenie
: bardzo niskie zawieszenie
5,0
Całokształt
Autko niespotykanie bogato wyposażone i bardzo wygodne. Świetnie się prowadzi i posiada wiele przydatnych funkcji (płynna regulacja czasu pracy wycieraczek, lampki kierunkowe w środku, lampki ostrzegawcze na drzwiach od wewnątrz, szyberdach, mocny nawiew itd.)
Wrażenia
5,0
Silnik
Mimo leciwości zapas mocy i zrywność.
5,0
Skrzynia biegów
Elastyczne przełożenia.
5,0
Układ jezdny
Świetny promień skrętu, znakomicie trzyma się drogi także w zimie.
Komfort
4,0
Widoczność
Małe lusterko wewnętrzne wsteczne
2,0
Ergonomia
Ze względu na wiek kanciasty.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko się nagrzewa,świetnie radzi sobie z parą i lodem w każdych warunkach
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca dla kierowcy i pasażera podróżującego na przednim siedzeniu. Z tyłu zagłówki mogą być za niskie dla wysokiej osoby.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto paliwożerne. W 2010 roku w zimie bierze 12 l/ 100 km. Nie bierze oleju. Części tanie.
5,0
Stosunek jakość/cena
W chwili obecnej rocznik 1990 można kupić za niecałe 2 tysiące zł.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czujnik temperatury silnika, silnik spryskiwaczy, zamki, relatywnie słabe hamulce.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak poważnych usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 105KM 77kW
[l/100km]