Samochód prawie doskonały. Tani w stosunku do tego co oferuje, wygodny, doskonałe osiągi. Minusy to: dostępność części oraz (niespodzianka) brak ABS-u. Niesamowite auto z 2009 roku i brak tak podstawowego systemu w wyposażeniu standardowym. Niezwykle prosta konstrukcja, sprawdzona. Troszkę kuleje jakość niektórych plastików i ich spasowanie. Zdarza się, że luźne rzeczy np tel, monety, ładowarki po prostu stukają strasznie o twardy plastik. Mimo tego samochód bardzo udany.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik rewelacja. Bardzo cichy, żwawy, bezawaryjny, na łańcuchu. Kultura pracy super. Spalanie niewielkie jak na pojemność 2,5 litra.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia bezstopniowa CVT. Pracuje dobrze, bez problemów. Jest tylko jedno "ale". Biegi się nie zmieniają wiec przyspiesza się jak na skuterze (chodzi o dźwięk).
5,0
Układ jezdny
Uzyskano niewiarygodny kompromis pomiędzy komfortem i sztywnością w zakrętach. Nie ma nic wspólnego z Amerykanami kładącymi się na boku.
Komfort
4,0
Widoczność
Gwiazda mniej za lusterka przekłamujące odległości, typowe dla rynku amerykańskiego.
5,0
Ergonomia
Wszystko proste jak budowa cepa.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Lepszego nawiewu w aucie nie miałem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ogromy w środku. Na szerokość może nie imponuje, ale miejsca na nogi mnóstwo. Siedzenia wielkie i wygodne.
5,0
Wyciszenie
Cichsza już tylko hybryda
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny części śmieszne, ale trzeba się nagimnastykować, żeby odnaleźć odpowiedniki w innych modelach Nissana.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W zasadzie oprócz eksploatacyjnych rzeczy nic się nie robi przy nim.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 i 16V 175KM 129kW
[l/100km]