Mimo sporego doświadczenie z kirownicą (prawie milion kilometrów),"uczyłem " się tego samochodu przez 3 tys.Ciężko było mi się przywyknąć do twardego zawieszenia po miękkiej renówce, oraz znaleźść dobra pozycję za sterami. Ale się udało i następny też będzie japończyk.
Wrażenia
4,0
Silnik
Auto jedzie dopiero powyżej 4000 obr, ale taka jest uroda silnika 16 zaworowego.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia mało " precyzyjna" w wybieraniu biegów.Czasami problem z włożeniem 1 biegu.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie dość twarde,ale im szybcie tym lepiej się trzyma drogi. Powyżej 160 km prawie jak gokart.I bardzo dobrze.
Komfort
3,0
Widoczność
Ograniczona widoczność do tyłu. Niezbędne !!! czujniki parkowania.
3,0
Ergonomia
Siedzenia przednie niezbyt wygodne, ale dobrze trzymają. Z tyłu nie wie, nigdy nie jechałem.Wskaźniki tam gdzie powinny być i są czytelne.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa tak jak potrzeba. Czasami jest głośna, szczególnie przy odmrażaniu szyby .
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca z przodu wystarczająco dla przciętnego wzrostem. Z tyłu mogło być trochę więcej.
3,0
Wyciszenie
Na średnich obrotach jest cicho. Powyżej 140 km/godz. robi się głośno.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście przy włącznej klimie prawie 11. Trasa-dobrze. Na autostradzie przy przeciętnej 110 km/h ( z 1700 km )ponożej 7l/100 km. Ceny w serwisie autoryzowanym kosmiczne-unikać.
4,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo rozsądna cena do świetnego wyposażenia w tej wersji no i te gratisy przy zakupie nowego auta w salonie za prawie 5000 zł. -kompletne koła zimowe,bagażnik,czujniki cofania i kilka innych drobiazgów które i tak bym musiał kupić. Polecam ten model dla tych, co lubią trochę przycisnąć , ale nie patrzą na zużycie paliwa.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zero problemów. Jedyne to wymienione na gwarancji stopione reflektory. Ponoć ta wada fabryczna jest usunięta.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było i było tak dalej, a moje auto pod moją nogą dostaje mocno" po pedale".