bez komentarza - po tuningu ok. 169KM...=7.3 do setki i ok. 223km/h...
4,0
Skrzynia biegów
OK. trochę za długie przełożenia ale nieźle
4,0
Układ jezdny
świetnie trzyma się drogi, ale przeszkadza malutka szerokość(niecałe 170cm)
Komfort
5,0
Widoczność
super,bo za 4300zł kupiłem kamerkę do cofania,a z przodu ok.
5,0
Ergonomia
spore wnętrze wszystko(co ważniejsze) jest pod ręką
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima działa super,ale troche szyby parują zima.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
na tę klasę i takie wymiary to jest bardzo dobrze
5,0
Wyciszenie
co z tego że jest trochę głośny!? przynajmniej czuję samochód,a pozatym LUBIĘ TAKI TOMBR SILNIKA
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
PO TUNINGU SPALANIE OBNIŻYŁO SIĘ O JAKIEŚ 0,7LITRA!!!!!!!!!!!!(co prawda jak mu wdepnę do końca pedał gazu to wolę nie patrzeć w lewy górny róg ekranu nad konsolą środkową he,he!)
5,0
Stosunek jakość/cena
za 89.745zł,mam autko po tuningu z bajecznym wyposarzeniem(sedan 4dr 1.8 16v Acenta).tuning silnika kosztował 3.200,a stylizacja 8.100 reszta to wyp. dodatkowe(seria kosztowała66tys.). efekt ? osojlerowane(i nie tylko) auto silnik? 169KM i 214Nm...RAJDÓWKA!!! PRAWIE JAK: LANCER EVO VII (2.0l 265KM,355Nm) CZY SUBARU IMPREZA STI (2.0l 265KM,343Nm)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic mi się nie zepsuło,a ciekawostką jest to że mimo tuningu nie straciłem gwarancji !!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 116KM 85kW
[l/100km]