pali olej litr na tysiąc,serwis nie chciał przyznać się do usterki montażowej(mam komplet korespondencji).Po rozebraniu wyszło,że średnica tłoka nominalna,pierścieni tez a cylindry jak po trzecim szlifie.Serwisy doznają olśnienia po zakończeniu gwarancji-części na 8500 PLN.W Centrali Nissana chcą mieć spokój i piszą że ten typ tak ma.Na skargę pisemną Centrala Europejska nie raczyła odpowiedzieć.
3,0
Skrzynia biegów
bez względu na olej jak jest zimno to biegi nie chcą wchodzić
3,0
Układ jezdny
fabryczne opony beznadziejne
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylacji prawie nie ma,dmuchawa zawsze na 2 ,filtry wymieniane co 10 tys.,klimatyzacja niewydolna ,
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu miejsca na chleb i bułki,normalne dziecko 10 lat ma problem z nogami, tapicerka łapie brud i elektryzuje
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
od jesieni do wiosny 11,5 litra/100 km,w lecie 8,5-9,5
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
skrzypiący fotel=MASAKRA,nie działający alarm =kilkukrotnie i nie jakiś tam tylko fabryczny,akumulator wytrzymał rok i padł,fabryczne opony beznadziejnie twarde,
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
uszkodzony silnik=komentarz powyżej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 114KM 84kW
[l/100km]