Auto dla ludzi bez sportowego zacięcia wsadzić rodzinę i jeździć na wczasy przy codziennej eksploatacji raczej nie polecam z powodu kosztów.
Wrażenia
2,0
Silnik
Ciągnie tylko przy wysokich obrotach tak że w baku jest wir, wyprzedzanie nawet tirów na 3 biegu
4,0
Skrzynia biegów
W miarę
4,0
Układ jezdny
To akurat się sprawdza chociaż słąby promień skrętu.
Komfort
4,0
Widoczność
Przód rewelacja boczki rewelacja natomiast tył tylko na lusterka, taka konstrukcja całej budy która nie pozwala na precyzyjne wyczucie długości
4,0
Ergonomia
W miarę
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima sprawna, nic sie nie dzieje, grzać grzeje.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer z przodu raczej dobrze tył przeciętnie ale ujdzie
3,0
Wyciszenie
Można ciszej to na pewno szum spod kół i silnik dają znać o sobie (szczególnie silnik)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Cińko- traca ok 7l/100 miasto tak pod 9l/100 jak na silnik 1,5 to dużo, ale trzeba dokładać do pica żeby się zebrać ze skrzyżowania dlatego to spalanie.
3,0
Stosunek jakość/cena
No jak to zwykle bywa w miare pieniądze nie najlepsza jakość średnio, polecam silnik 1,8 tam zdecydowanie stosunek lepszy.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niestety przy 180tys wymina łożysk, elementów przedniego zawieszenia, częściowy remont silnika, bzdury klepią ci którzy mówią że ten silnik troszkę oleju bierze, pokarzcie mi silnik który bierze olej a powiem wam że jest zajechany. Jakoś po remoncie nic nie ubywa. No i wnętrze kiepskie plastiki zaczynają skrzypieć.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po remoncie nie włożyłem w niego złotówki tu raczej na plus
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 90KM 66kW
[l/100km]