Silnik
: Silnik jest najlepszą częścią tego auta, niezawodny, sprawny, japoński. Idealny.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Rdza
Silnik
: Turbosprężarka
Silnik
: Pompa wtryskowa
4,0
Całokształt
Mój pierwszy samochód, nie mam dużego porównania, ale za pieniądze które go kupiłem to po prostu ideał. Z przodu wygląda całkiem sportowo. Nie sprawia żadnych kłopotów, wszystko działa jak należy.
Jazda tym autem to przyjemność.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik japoński 2.2 Di, nie francuskie bardziwie 2.2 DCi, to poezja.
Nie jest to najnowocześniejsza jednostka, bo ma już swoje lata, ale pod stopą jest co przycisnąć i, jak komuś nie żal paliwa to ze świateł spokojnie ruszy pierwszy. Na trasie też nie ma się czego wstydzić, przy wyprzedzaniu spokojnie ze 100 do 150 się dojdzie.
4,0
Skrzynia biegów
Bez problemów, czasem ciężko wbić dwójkę w dół, ale to kwestia prędkości. Między 50 a 60, ciężko wybrać bieg, na trójce już za dużo, na czwórkę za mało.
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń
5,0
Ergonomia
Super, kierownica, skrzynia biegów, podłokietnik. Wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zdarzało mi się mocne parowanie, ale wymiana filtra kabinowego pomogła.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy wzroście 188 i wadze 90kg, odsuwam fotel na maksa, jakbym się uparł to mogę się troche podsunąć, ale wtedy jest mniej wygodnie. Tak czy siak za mną mogłoby usiąść tylko dziecko, chuda kobieta albo ktoś bez nóg, faceta nie ma mowy.
Odsunięcie fotela sprawia, że po prostu ciężko się tam wcisnąć.
Z tyłu jest ogólnie mało miejsca, ale za to bagażnik ogromny. Dla 1-2 osób + dziecko swietnie sie sprawdzi.
4,0
Wyciszenie
Silnik pracuje głośno i wyraźnie go słuchać w kabinie, ale prędkości wcale, przy 150-170 było to całkowicie nieodczuwalne.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części nie są tak drogie jak się wydaje, te eksploatacyjne to grosze, gorzej turbospreżarka, rozrząd czy pompa.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tyle co go kupiłem to bym nie kupił chyba nic w tak dobrym stanie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie zawiódł mnie jeszcze, czasem coś z zawieszeniem, no i silnik ma swoje lata, koniki pouciekały. Jeździ jednak bardzo dobrze, nie ma się do czego przyczepić.
No i oczywiście rdza, ale cóż, auto ma swoje lata.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Turbosprężarka - ok. 1,5 tys regenerowana, pompa VP44 podobnie.
Turbo zdarzyło się poprzedniemu wlaścicielowi, pompa od nowości, już 15 lat.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 Di 110KM 81kW
[l/100km]