Silnik
: bardzo podoba mi sie jego praca i to ze jest na łancuchu
3,0
Całokształt
troche plastiki słabo sa zamocowane
Wrażenia
5,0
Silnik
silniczek ładnie i rowno pracuje nic do zarzucenia przepieg 190tys a od wymiany do wymiany nic nie dolewam oleju 10w40 vavoline w zime troche dzwoni ale po paru sekundach ustaje
4,0
Skrzynia biegów
to troszke gorzej czasem wstecznego ciezko znalesc no i juz swiatełko cofania nie swieci włacznik jest elektroniczny ktorego ciezko dostac. w tej skrzyni olej sie wymienia co 60tys a wchodzi go 5l koszt takiego zabiegu to ok 200pln a uzywana skrzynia to 1200plnczyli opłaca sie wymieniac olej
5,0
Układ jezdny
moze i twardy ale zato trzyma sie drogi tez zalezy od opon w poruwnania a4 z zakretow czy na radzie to uciekał mi tył no ale był wygodny jadac po nierownosciach
Komfort
3,0
Widoczność
no troche przedni słupek jest duzy i przeszkadza moze i to dobrze dla bezpieczenstwa
4,0
Ergonomia
wszystko pod reka cieszy mnie ilosc schowkow na rozne duperele
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
silniczek szybko rozgrzewa sie ze w zime mozna sie spocic a kilmka jak sprawna to dobrze chłodzi ze sie nie da spocic lecz zmarznac
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wygode fotele z przodu jak i z tyłu
5,0
Wyciszenie
jak na taki silnik to jest dobrze wyciszony jak sie jedzie przepisowo gdy sie troche przeciagnie na obrotach wtedy słychac ja te 16 zaworow ładni pomrukiwa. co do audio to dobrze gra tylko wewnatrz bo przez te wyciszenie słabo słychac jakies dzwieki na zewnatrz czyli tak ma byc niechce zyby sasiedzi słuchali razem ze mna :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na poczatku silniczek troche palił ok 6.5 a w zime 1l wiecej. po wyrzuceniu kata i zakupu nowej przepływki spadlo do 5.8 a naprawa jaka najbardziej boli to regeneracja pompy wtryskowej ktora przyciera sie bez oznak i ta przyjemnosc kosztuje ok 2-3 tyski ale nie jest tak zle chyba bo pompowtrysk gdy sie popsuje kosztuje ok 1 tyska x4= 4 tyski
5,0
Stosunek jakość/cena
za ta cene naprawde warto
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tu mi ciezko cos napisac dobrego bo po zimie wymieniłem z przodu wszystkie koncowki i tuleje z tyłu nic nie ruszalem poprzedni własciciel majac go przez 2 lata nic nie robił wiec sie przyszykowałem na remont zawieszenia jak i rownierz zapiekajace sie kloski hamulcowe ktore trzeba co jakis czas czyscic najlepiej przy zmianie opon
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wspominałem zacierajaca sie pompa wtryskowa vp44
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 Di 110KM 81kW
[l/100km]