Inne
: dobre wyposażenie komfort jazdy na przednich fotelach
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: bez komentarza...
Silnik
: wtryski - może to wina paliwa albo zużycia materiału nie wiem - niedługo się dowiem:)
2,0
Całokształt
wpakowałem się w Nissana z myślą że będe jeździł długowiecznie i bezusterkowo w tym momencie zaczyna mi się ten koszmar śnić po nocach, nie mam takich usterek które powodują natychmiastowe zatrzymanie auta, ale ich usunięcie kosztuje i będzie kosztowało mnóstwo pieniędzy, nie polecam tego auta nikomu
Wrażenia
2,0
Silnik
nie leje żadnego ścierwa do silnika (olej opałowy itp.)nie leje na podjeżanych stacjach mam swoje dwie zaufane, wtryski commonraila padają - zaczął kopcić turbina też już chyba na wyczerpaniu (wiem jak się z nią obchodzić i tego się trzymam)
2,0
Skrzynia biegów
podobno w dieslach nissana były niepoprawnie wprasowywane łożyska skrzyni i lubią się wykrzaczać oczywiście już to przerabiałem:) polecam pana Dmowskiego z Siedlec facet temat przerabia na okrągło i skrzynie nissanów rozbiera i składa z zamkniętymi oczami w 4,5h mierzone zegarkiem:)koszt imprezy z moim olejem 900zł w październiku 2009
3,0
Układ jezdny
przeciętny troszkę sztywny to dobrze ale wymiana wahaczy przednich (bo nie da się wymienić samych silentblocków)kosztuje 2200zł za wachacze + robocizna w servisie nissana:D
Komfort
4,0
Widoczność
troche tylna szyba mogła by być większa ale to norma w dzisiejszych autach
4,0
Ergonomia
poza trzaskami dochodzącymi z panelu climatronika nie mam zastrzeżeń
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu oki z tyłu mogłoby być lepiej przy ustawieniu fotela dla mnie ( mam 186cm wzrostu) pasażer za mną nurkuje kolanami w mój fotel
3,0
Wyciszenie
dieselka niestety słychać ale to kwestia przyzwyczajenia
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na trasie zużycie paliwa jest piękne waha się od 5,2 do 6,2 ale w mieście potrafi i 10 opchnąć
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
padł tylko opornik dmuchawy climatronika w serwisie 180 zł z wymianą reszta oki, aaaa jeszcze pękł przewód zasilający tylny spryskiwacz szyby
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
skrzynia, wtryski, turbina, wahacze - jak na japońca nawet z Wielkiej Brytanii to sporo za dużo
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 Di 110KM 81kW
[l/100km]