Przeniesienie napędu
: zaterłem skrzynie biegów-2400 z naprawą.no i tródno taką znaleźć.
4,0
Całokształt
byłem z niej dumny,teraz mam saabinkę w krórej jestem zakochany...póki co
Wrażenia
5,0
Silnik
jak na 110 km to super,nawet miałem wrażenie,że zachipowany-ale nie.
Bardzo elastyczny od 2tyś.ob.nie długo trwa znalezienie się w miejscu przed innym uczestnikiem ruchu.
Ma opinie,że głośny,ale dla mnie to plus,bo wszystkimi zmysłami go czułem.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
długi przód,do którego trzeba przywyknąć
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko się nagrzewa,a w lecie czasem marzłem pomimo upałow
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu ok,a tył średni
3,0
Wyciszenie
traktor
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
części do tego akurat silnika są drogie,bo mało ich w Polsce,gdyż nie był dla nas produkowany
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przez 3 lata śmigał bez zarzutów-lałem i katowałem.wszystko co trza wymieniałem na czas.trąbka mi padła jedynie-15zł
zapiekanie się klocków hamulcowych
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zatarcie skrzyni-2000zł+300 robota
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 Di 110KM 81kW
[l/100km]