Silnik
: bardzo udana konstrukcja, nie trzeba wymieniać rozrządu
5,0
Całokształt
żwawy, dynamiczny i niezawodny silnik do tego solidna konstrukcja, daje ocenę bardzo dobrą dla tego silnika w tym modelu almery N16
Wrażenia
5,0
Silnik
typowy japoniec, silnik chyba nie do zajechania a wybiło mi już 250 000 km, łańcuch rozrządu w tym silniku to solidna konstrukcja, 3 lata i nikt mi pod maskę nie zagladał, tylko standartowe wymiany oleju co 10000 km i filtrów
5,0
Skrzynia biegów
jak na razie bez zastrzeżań
5,0
Układ jezdny
super
Komfort
4,0
Widoczność
największy mankament to widocznosć do tyłu
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie narzekam
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu mogło być wiecej miejsca ale to hatchback
4,0
Wyciszenie
silnik może i głośny ale niezawodny
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnia spalania ropy to 6 litrów, napraw nie miałem, a przeglady tak jak u innych
5,0
Stosunek jakość/cena
warty uwagi
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jest dobrze
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
odpukać, na liczniku ma 250 000 km, a sam nim zrobiłem ponad 100 000 km i nic tylko leję ropę
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 Di 110KM 81kW
[l/100km]