Silnik
: pompowtryskiwacze Delphi, pompa przedwstępna, EGR
Przeniesienie napędu
: drgania kierownicy
3,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik do elastycznych nie należy... trzeba często zmieniać biegi, żeby obroty były powyżej 1500 - wtedy nie trzęsie. istotną wadą są wtryski paliwa, które zostały uszkodzone przez opiłki metalu z pompy przedwstępnej... wydałem 4000pln na całkowity remont instalacji paliwowej + EGR...
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
układ jezdny bez zarzutów. świetnie trzyma się drogi. mimo 180tys przejechanych km po naszych drogach tylna belka bez skazy, ponadto nic nie stuka i nie puka...
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
wyciszenie pozostawia trochę do życzenia. niestety, ale to auto nie nadaje się do poważnej inwestycji w dobrej jakości zestaw audio... chyba, że dużej mocy, aby zagłuszyć szum silnika i trzeszczenie tapicerki...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak się człowiek nauczył tym jeździć, to i 4,8l w trybie mieszanym 85% trasa / 15% miasto spalił. jednak przy mojej ciężkiej nodze wychodziło to ok 5,5-6l/100km
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
do drobiazgów wagi nie przywiązuje. czasem problemem były żarówki podświetlające deskę, oraz złącze elektryczne w reflektorze przednim.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto pod kątem psucia się - rewelacyjne.
Dwie poważne usterki - pompowtryski i sprzęgło i wszystko stało się pod domem!, tyle, że wtryski padały z czasem, co dawało się zauważyć na włączonej klimatyzacji.
ogólnie trzasnąłem nim 33tys km w 8miesięcy z czego 5tys w ciągu dwóch tygodni w Europie i wróciliśmy na kołach.
W remonty niestety trochę włożyłem, ale średnio ponad 4tys km miesięcznie robi swoje...
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 82KM 60kW
[l/100km]