Szczególnie na początku miałem problemy z wrzuceniem jedynki. Teraz też trzeba czasami wysprzęglić. Ale nie jest to duzy problem. Wyższe biegi chodzą bez zarzutu.
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Lewy przedni słupek przeszkadza przy zakrętach w lewo. Muszę się pochylać, żeby wszystko zobaczyć.
4,0
Ergonomia
W porządku.
Chociaż te same przyciski do klimy i radia to kiepski pomysł a joystick przy kierownicy nie zastąpi jednak przycisków na kierownicy.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczne ustawienie temeratury jest fatalne. W zimie nagrzewa (w nogi), stwierdza ze za cieplo i wlacza zimne powietrze (w twarz) - ktos nie pomyslal...
Klimatyzacje tez ciezko ustawic tak aby byla znosna temperatura i nie walilo w twarz zimne powietrze.
To najslabszy wg mnie element Almery.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tylu nie ma zbyt duzo miejsca ale z drugiej strony bez wiekszych problemow podrozowalismy w 4 duze osoby przez 2 tygodnie.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest niezle jak na taki silnik. Nie jestem pewien co do minimalnego i maksymalnego sredniego ale mysle, ze jest w miare ok.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 116KM 85kW
[l/100km]