Silnik
: Zdecydowanie nie spodziewałem się takiego spalania
5,0
Całokształt
Super Auto dla młodych energicznych ludzi, jeśli chcesz możesz jechać ekonomicznie, jak chcesz poszaleć proszę bardzo, pewne zawieszenie, rewelacyjny silnik, wyśmienite hamulce mogłoby by być trochę lepsze wyciszenie - po wyjechaniu z drogi gruntowej słychać jak ziemia z piaskiem uderza o nadkola powodując metaliczne dźwięki:), Auto za niewygórowaną kasę dużo lepsze od francuzów czy golfów lub astr. Jak tylko jeszcze jest dobrze wyposażone to wsiadać i jechać w siną dal:) Myślę że zakup tego auta to strzał w 10 :) pozdrawiam wszystkich użytkowników
Wrażenia
5,0
Silnik
Auto zdziera asfalt, silnik 1,8 zdecydowanie jest wystarczający do szybkiego i bezpiecznego wyprzedzania
4,0
Skrzynia biegów
Mam auto 3 dni i wydaje mi się że audi 80 miało lepszą skrzynię - czasami ciężko wrzucić z 2 na 3, reszta w miarę
5,0
Układ jezdny
Auto bez przesadzania jeździ jakby było przyklejone do drogi- na oponach 205 x 50 R16 naprawdę może śmiało konkurować ze sportowymi samochodami
Komfort
5,0
Widoczność
W audi 80 było lepiej widać do tyłu, ale czujniki cofania skutecznie nadrabiają to niedociągnięcie:)
5,0
Ergonomia
Wszystkie przełączniki na miejscu, chociaż bardziej jestem zwolennikiem włączania świateł oddzielnym pokrętłem po lewej stronie, a nie w dźwigni kierunkowskazów, poza tym podświetlenie mogłoby być zielone ;)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto naprawdę momentalnie się nagrzewa (być może to zasługa klimatronika), odparowanie szyb to kwestia sekund w/g mnie wzorowo
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód naprawdę więcej niż tylko OK, z tyłu jeżeli kierowca jest wysoki to miejsca może nie jest tyle co w audi A6 ale jeśli kierowca ma wysokość 173 (jak ja) to spokojnie z tyłu pasażerowie mogą założyć nogę na nogę:)
4,0
Wyciszenie
Do 2500 obrotów cisza, 2500 - 3200 średnio (trzeba muzykę podgłośnić) powyżej 3500 obr. wyłączamy radio i czujemy jak nam ciarki po plecach przechodzą :) (bardzo ładne rasowe brzmienie) takie jakie powinien mieć samochód na wysokich obrotach
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Powiem tak: Osoby które piszą że ten silnik jest nieekonomiczny tak naprawdę nigdy nie próbowały jeździć nim ekonomicznie (silnik kusi żeby go wkręcić na obroty) ale jeśli ktoś wykaże się cierpliwością do niskich obrotów max 2200-2300(oczywiście nie dajemy mocno gazu, żeby go nie wysilać) to można zejść do....
... 5,11 l / 100 km (mi tyle komputer pokazywał, gdy jechałem równą prędkością, bez żadnych szaleństw, bez mocnego dodawania gazu prędkością około 80-90 km / h)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czujnik poduszek pod siedzeniem nawalił, poza tym nic takiego
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 116KM 85kW
[l/100km]