Silnik
: NIEZAWODNY, ale kosztem spalania i niskiej mocy.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Klapa bagażnika
4,0
Całokształt
Auto jak na swoje lata prezentuje się całkiem dobrze. Od nowości troskliwie opiekowanie się tym autem dało taki efekt, że nawet po 15 latach wygląda jak z salonu (poza małymi efektami parkowania na parkingach przy marketach)
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik niezawodny. Zero problemów jeżeli się dba o niego i wymienia wszystko na czas. Dlaczego przeciętnie? Jak na tych rozmiarów auto jest ono dosyć ciężkie i te 90KM nie bardzo radzi sobie z nim przy żwawej jeździe. A nawet przy spokojnej jeździe spalanie nie rekompensuje braku mocy.
4,0
Skrzynia biegów
Nie jest to auto sportowe, więc i skrzynia nie jest doskonała. Ale jest bardzo przyjemna i dobrze zestopniowana (chociaż brakuje 6tki).
4,0
Układ jezdny
Tak jak ze skrzynią. Nie jest to auto, które zachęca do pokonywania zakrętów w stylu Collin Mcrae, więc i układ jezdy jest wystarczający.
Komfort
4,0
Widoczność
Auto tego segmentu nie jest oszklonym vanem, więc widoczność dobra ale nie doskonała.
4,0
Ergonomia
Dobre rozplanowanie jak na 15 latka z Japonii.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mój egzemplarz nie posiada klimy, także jak na 2015 rok to przeciętnie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto może i nie nadaje się na przewożenie stada koszykarzy ale osoby o przeciętnym wzroście nie powinny narzekać na wielkość swojej przestrzeni powietrznej.
4,0
Wyciszenie
Do 100km/h wręcz doskonale jak na auto tej klasy z ubiegłego wieku. Powyżej? Spalanie rośnie logarytmicznie - lepiej nie przekraczać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżeli koszty spalania to 3pkt to dałbym mu 6/10.
3,0
Stosunek jakość/cena
Jak na dzisiejsze standardy to źle, ale jak porównać na ówczesne lata to już przeciętnie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1 wymiana siłowników w centralnym zamku.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pusto
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 90KM 66kW
[l/100km]