Uważam, że jest to bardzo dobre auto. Porównując do aut włoskich, niemieckich czy francuskich w tej klasie i cenie to Almera wypada bardzo korzystnie. Ładna, ciekawa bryła wyróżniająca się w zalewie opli i volkswagenów. Na 6 oceniam w tym aucie układ hamulcowy, miałem wiele aut ale tutaj to jest poprostu rewalacja. Wiele razy właśnie przez hamulce jak i układ kierowniczy wyszedłem z opresji bez szwanku.
Wrażenia
4,0
Silnik
Kultura pracy silnika ok.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzyniania biegów nie jest doskonała (właściwie to kwesta wyczucia) ale napewno lepsza od większości aut francuskich czy włoskich.
5,0
Układ jezdny
Moim zdaniem jak na wielkość auta układ jezdny jest bardzo dobry. Bardzo pewnie pokonuje się zakręty oraz wszelkie nagłe zmiany toru jazdy (sytuacje na drodze) co oczywiście znacznie wpływa na bezpieczeństwo.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do przodu i na boki doskonała, troche gorzej do tyłu.
5,0
Ergonomia
W kabinie wszystko na swoim miejscu. Za sposób rozplanowania wnnętrza stawiam 5.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń z przodu bardzo dobra, z tyłu troche gorzej. Bardzo wygodny fotel kierowcy (nie wiem jak inne bo niemiałem okazji jechać jako pasażer). Długa trasa nie męczy absolutnie.
4,0
Wyciszenie
Mogłoby być lepiej. Przy codziennej jęździe do pracy i po mieście jest ok. Na trasie powyżej 130 km/h nieco za głośny.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bardzo wysoka niezawodność. Posiadam to auto od 4 lat i nigdy żadnej awarii (kwestia kupienia auta normalnie eksploatowanego i niepowypadkowego)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 90KM 66kW
[l/100km]