Wersje do roku 2000(n15) godne polecenia, bezawaryjne, przez 78000( mam ją od 100tyś/km) zepsół się tylko amor, czujnik oleju i poduszka przed silnikem, koszt 420pln/3 lata...:)
Wrażenia
4,0
Silnik
Trzeba "kręcić" żeby się zbierała, ale jak na taką moc i wymiary jest niezle
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna, sztywna, bez latającego drążka
4,0
Układ jezdny
Dobrze wyczuwalny... na krętej drodze można poszaleć.
Komfort
4,0
Widoczność
Cofanie wymaga przyzwyczajenia...
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W miarę szybko łapie temperaturę
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To jeden z największych samochodów w swojej klasie (model N15) mondeo czy passaty są niewiele większe, każdy kto siada z tyłu jest w szoku.
Niewierzysz? sprawdz!!
3,0
Wyciszenie
Mogło by być lepsze
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ok 800km na baku w trasie z średnią ok 110km/h, w mieście za 50 zł można zrobić nawet 200km....średnie spalanie ok 6 litrów
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę jedna z najlepszych fur codziennego użytku, polecam wersję 1.6 i oczywiście model N15...następczyni z uwagi na kooperację z Renault już nie jest taka super....
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zamki, wycieraczka tylnia
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 GX,LX 75KM 55kW
[l/100km]