Silniczek jest bardzo dobry, elastyczny lecz dopiero na wyższych obrotach pow. 3.5 tys obrotów pokazuje ´pazurki´ niestety kosztem zużycia paliwa. Trochę głośny przez łańcuszek rozrządu ale bez przesady.
5,0
Skrzynia biegów
Zero problemów. Biegi wchodzą idealnie.
5,0
Układ jezdny
Chyba najlepszy ze wszystkich aut którymi jeździłem (Punto, Corolla, Astra II). Dobrze trzyma się drogi, stabilny, świetny układ kierowniczy i dobrze dopasowane wspomaganie. Rewelacja jak na tę klasę auto
Komfort
4,0
Widoczność
Jeżdzę sedanem. Jest dobrze ale widoiczność z tyłu ograniczają dość wysokie zagłówki.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto dość szybko się nagrzewa. Dmuchawa jest wydajna.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Fotele są wygodne ale tylko z przodu . W tyle siedzi się zdecydowanie za nisko i aż nieprzyjemnie czuć na nich każdą dziurę
4,0
Wyciszenie
Nie jest najgorzej. ´Wyraźnie´ słychać silnik dopiero pow 3.5 tys obrotów
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeśli mowa o żyżyciu paliwa to jest przeciętnie natomiast w kategorii mieszanej jest już lepiej. Przeglądy i części choć nie najtańsze nie rujnują portfela. Zresztą istotne części w N15 wymienia się rzadko.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niewielkie usterki i dość duże zużycie paliwa i tak nie psują ogólnego bardzo dobrego wrażenia, jakości podzespolów i wykonania przy atrakcyjnej cenie. Polecam
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Psuje się podświetlenie zegarów, dość często przepalają się żarówki, nieznaczne wycieki oleju (poci się)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 87KM 64kW
[l/100km]