Fantastyczna dynamika przy 100-130 km/h. Kiepsko poniżej 80 km/h. Wyprzedzanie jest wtedy nader stresujące
3,0
Skrzynia biegów
Kiepska elastyczność. Czętste zmiany 2-3-4 bieg. Funkcjonowanie bez zarzutu z małą uwagą, że piątkę wrzuca sie dosć niewygodnie. Może dlatego że rzadko. Piąty bieg powyzej 80 km/h i w razie zwolnienia trzeba redukować, więc najczęściej jeździ się na czwórce bo do 110 bez problemu
5,0
Układ jezdny
Zakręty to sama przyjemność. Wyśmienicie trzyma się drogi. Jak przyklejony. Całe zawieszenie bardzo trwale nawet jak na polskier drogi. Po 120 000 km stan amortyzatorów taki jak nowych.
Komfort
3,0
Widoczność
Nienajlepsza do tyłu. Zdecydowanie przeszkadzają przednie słupki. Choć wcześniej mi się to nie zdarzało,a jeżdżę sporo, kilka razy nie zauważyłem nadjeżdżającego z boku samochodu. zdemontowałem owiewki i jest lepiej ale i tak trzeba uważać.
4,0
Ergonomia
Nie mam zastrzeżeń
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Całkiem nieźle, choć w wilgotne dni mimo wszystko potzreba sporego nadmuchu żeby odparować szyby.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeżdze z przodu i tu jest na pewno ok. Tych z tyłu nie pytałem, ale nie narzekali.
5,0
Wyciszenie
Bez zarzutu. Szczególna przyjemnosć powyżej 100 km/h
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście 9-11 litrów. Droga do pracy 5 km bez większych korków.
W trasie w polskich warunkach 6,5 litra. N aautostradzie nie sprawdziłem ale myślę że byłoby poniżej 6
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochód kupiłem z przebiegiem 125 000 km i na podstawie dotąd przejechanych 10 000 mam prawo sądzić że pojeżdżę nim bez problemu jeszcze kilka lat
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Absolutnie bez zarzutu. Wzór do naśladowania. Oceny tej nie zmienia nawet fakt konieczności wymiany skorodowanych
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 87KM 64kW
[l/100km]