Jeździ się dobrze i bezpiecznie, gdyby nie ogniska rdzy na dachu oraz fatalna i droga obsługa w ASO Nissan, moja nota byłaby wyższa...
Porada: żeby nie stracić gwarancji na perforację blachy, trzeba oddzielnie zlecać przeglądy nadwozia. ASO Nissan nie robi tego sam z siebie. Traci się gwarancję, nawet jeśli wszystkie przeglądy i naprawy robiło się w ASO Nissan
Wrażenia
4,0
Silnik
głośny pow.130 km/h, słabo przyspiesza na niskich obrotach, konieczna jest redukcja biegu
4,0
Skrzynia biegów
wsteczny nie zawsze wchodzi za pierwszym razem
5,0
Układ jezdny
bez zarzutu
Komfort
4,0
Widoczność
dobra
4,0
Ergonomia
całkiem wygodny i przestronny, nie odczuwa się zmęczenia nawet po długiej jeździe, jednak wykończenie wnętrza jest dość toporne
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie skuteczne, gorzej z wentylacją, jest głośna, latem bez klimatyzacji - sauna
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dużo miejsca dla wszystkich
3,0
Wyciszenie
do 100 km/h cicho, potem coraz głośniej, słychać szum wiatru i pracę silnika
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w trasie przy spokojnej jeździe - 6,2/100 km, w mieście i zimą - nawet 9,8, przeglądy za częste i bardzo drogie, zwłaszcza że praktycznie ograniczają się do wymiany oleju, drogie części i naprawy
3,0
Stosunek jakość/cena
kupiłam swoje auto za 43500, ale praktycznie bez dodatkowego wyposażenia, więc trudno oczekiwać cudów
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
o drobiazgach nie warto wspominać, w trasie - niezawodny
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
technicznie - bez zarzutu, ale nie bez znaczenia są tu częste przeglądy, czyli koszty, niestety - mój rdzewieje na dachu, nie minął jeszcze rok od końca gwarancji na lakier, a to chyba poważna usterka?