Silnik niezawodny, mozna zapomnieć o sprawdzaniu oleju w silniku, Tylko regularnie wymieniać. Nie jest bardzo szybki ale do najwolniejszych nie nalezy. No i rozrzadzik na lancuszku dozywotnio. Bardzo dobra konstrukcja.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia dziala bardzo dobrze. Biegi wchodza jak w maselko, precyzyjnie dziala przelaczanie biegow. Skrzynia w miare niezawodna. Po duzym przebiegu sporadycznie zdarza sie ze glosne sa lozyska.
4,0
Układ jezdny
zawias jak w typowym japoncu. Krotki skok i sztywne zawieszenie w porownaniu, do niemcow czy farncuzow. Tylna belka parktycznie bezobslugowa. Jedno co moze pasc to amortyzatory. Jeszcze nie slyszalem zeby ktos robil cos z tylna belka. Dozywocie praktycznie. Przod tez niezle, prosty macpherson i bardzo traly nawet na naszych dziurawych drogach. 150tys km i nic nie robione w zawieszeniu, brak luzow, przechodzi badanie bez problemu.
Komfort
5,0
Widoczność
Widocznosc jest w porownaniu do nowszych aut rewelacyjna. Slupki przednie nie sa grube i nie zaslaniaja tyle co w noszych autach. Boczne szyby tez nie sa male. Do tylu tez sporo widac.
4,0
Ergonomia
Jest wszystko to co powinno byc w zwyklym aucie do przemieszczania sie. Bez zbednych udziwnien. Typowo po japonsku z lat 90. Ale jest cos fajnego w tej prostocie, Nie trzeba niczego szukac. Po prostu wsiadac i uzywac.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja dobra. Szkoda ze bez klimy. Ale ogrzewanie szybko zaczyna dzialac, nagrzewa sie zima szybko.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wystarczajaca. mozna zapakowac 5 osob i bagaz.
3,0
Wyciszenie
no moglo bybyc troszke lepsze, ale da sie jezdzic i wytrzymac.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
naprawde ekonomiczne autko.
4,0
Stosunek jakość/cena
za te pieniazki bardzo dobre autko, golfy, astry itp sie nie umywaja.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Lider w swojej klasie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak powaznych usterek podczas calej eksploatacji.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 87KM 64kW
[l/100km]