Układ elektryczny
: alternator - bardzo obciążony zwłaszcza zimą, auto po uruchomienie grzeje jeszcze świece aż uzyska odpowiednią temperaturę
4,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
silnik 2.0 diesel, bez turbiny. Straszny muł do wyprzedzania. Żeby wyprzedzić tira trzeba albo być dobrze rozpędzonym albo mieć długą prostą. Poza tym silnik nie do zajeżdżenia, przy 200tyś. przebiegu auto nie kopci, nie cieknie, nie trzęsie, niema problemu z odpalaniem. Trochę za głośny.
5,0
Skrzynia biegów
zmiana biegów bez problemu.
4,0
Układ jezdny
auto wygodne, nie buja, nie za twarde nie za miękkie.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatyzacja nie działa. Najpierw dziura w układzie klimatyzacji, potem rozszczelniła się sprężarka.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
lato średnia 6l/100km, zima średnia 8l/100km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
korozja na tylnej części progów,
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
regeneracja alternatora, wyciek z układu chłodzenia, przy pompie ( tylko jeżeli jest rozgrzany. )
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D 75KM 55kW
[l/100km]