Zawieszenie
: ściąga na prawo i nikt nie wie co to jest
Karoseria
: rocznik 2000 i standardowo korozja na tylnych prograch
Przeniesienie napędu
: wyje w różnym zakresie obrotów - mechanicy rozkładają ręce
4,0
Całokształt
Może być
Wrażenia
3,0
Silnik
To zwykły traktor. Klekocze jak stary mesiek. :)
5,0
Skrzynia biegów
Tutaj rewelacja, wszystkie biego wchodzą gładko i precyzyjnie.
3,0
Układ jezdny
Czasem go rzuca w koleinach.
Komfort
4,0
Widoczność
Nie ma się do czego przyczepić. No może trochę słaba widoczność z przodu, na boki - słupki przednie nieco zasłaniają.
4,0
Ergonomia
Co niby tutaj napisać, wszystko dobrze wykończone, jak na tamte lata.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK. Klima mogłaby być trochę bardziej wydajna.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na takie gabaryty to całkiem wygodnie się podróżuje.
1,0
Wyciszenie
Masakra!!!!! Nie wiem kto to projektował, ale ten silnik w tej budzie to jakaś pomyłka. Wyje jak jakaś krowa na pastwisku. Powyżej prędkości 100km/h nie można swobodnie rozmawiać. Natomiast powyżej 120km/h można zapomnieć nawet o myśleniu, nie mówiąc o rozmowie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mogłoby być lepiej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Tutaj tez może być.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
No tutaj brak uwag krytycznych. Jeżdżę 3 lata i przy obecnym przebiegu 280 000km uważam, że nadal jest bezawaryjny. Może dlatego, że został wyprodukowany w Japonii.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
No tutaj brak uwag krytycznych. Jeżdżę 3 lata i przy obecnym przebiegu 280 000km uważam, że nadal jest bezawaryjny. Może dlatego, że został wyprodukowany w Japonii.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D 75KM 55kW
[l/100km]