Za takie pieniądze, ze świecą szukać lepszych ofert. Pewne, wygodne, dynamiczne i wciąż ekonomiczne autko. Dodatkowo w wersji hatchback SR naprawdę miłe dla oka. Polecam.
Wrażenia
5,0
Silnik
90 KM przy swojej nie dużej masie własnej z 2 osobami na pokładzie w zupełności wystarcza do sprawnego przemieszczania się;)Wyprzedzanie na trasie nie stanowi problemu.
4,0
Skrzynia biegów
Za wsteczny ocena niżej, poza tym żadnych uwag mieć nie można.
4,0
Układ jezdny
Właściciel Almery ma miękkie serce, ale twardą d.... Zawieszenie twarde. Niestety na naszych drogach jest to wciąż odczuwalne. Na dobrej nawierzchni autko b.pewne na zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
Z przodu 5 z tyłu 3 średnia 4.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu nawet schowki na kasety...;)
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie trzeba być zahartowanym i cierpliwym. Poza tym przy kilku pasażerach przy dużej wilgoci wentylacja nie jest wystarczająco efektywna i w ruch idą przyciski otwierania szyb.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Naprawdę nie ma powodów do narzekań. Mimo nie wielkich rozmiarów, ani kierowca ani pasażerowie nie będą narzekać.Dyskomfort tylko przy wsiadaniu do tyłu(hatchback). Podłokietnik nie wielki, ale na dłuższych trasach nie oceniony.
3,0
Wyciszenie
Auto ma swoje lata, wiele elementów już się \"wyrobiło\", nie mniej przy dłuższej jeździe powyżej 120 km/h ból głowy gwarantowany. Najsłabszy punkt auta.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na wiek, pojemność, rodzaj paliwa ocena nie może być inna. W trasie przy ekonomicznej jeździe 6,5l/100 km realne. Ceny przeglądów nie wysokie, części eksploatacyjnych również. Cen napraw nie znam...:)
5,0
Stosunek jakość/cena
Patrz wyżej.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wycieraczki, wycieraczki, wycieraczki. Słabe mocowanie cięgien, podatne na rozczepienie przy nie doczyszczonej szybie (zima). Poza tym bez uwag.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
2 lata przeszło 50 tys km przy 12-13 letnim aucie inwestycje tylko i wyłącznie w części eksploatacyjne. Rozrząd łańcuch. Może się mylę, ale wydaje mi się, że pierwsze dwie literki w numerze identyfikacyjnym pojazdu \"JN\" są kluczowe!