Karoseria
: rdza klapa tylna, nadkola tylne i przednie, progi
Układ elektryczny
: wycieraczki, alternator, rozrusznik
4,0
Całokształt
przyjemnie jezdzi sie tym autem, nadal ladne i przestornne, napewno lepsze od golfa III czy astry I
polecam
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo przyjemna charakterystyka, dobrze przyspiesza jak na 75koników ale za duzo pali nawet 9-10litrow w miescie, dlatego polecam silnik 1.6 bo pali tyle samo a ma wiecej mocy. Co wazne jezdze na oleju syntetycznym i nie pali ani kropli;)
5,0
Skrzynia biegów
masełko!!!miodzio cud miod!!!gdyby takie skrzynie robili teraz...jedyny minusik to przy szybkiej zmianie biegu moze zgrzytnąć ale nieczesto;)
4,0
Układ jezdny
dobrze sie prowadzi (wersja S) komfort tez zadowalajacy dobre wygluszenie zawieszenia
Komfort
5,0
Widoczność
super
5,0
Ergonomia
bez problemu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez problemu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
zadziwiajaco duzo miejsca auto dla 4 doroslych osob i ich bagazami a mam 3 drzwiowa wersje
5,0
Wyciszenie
cichutki silniczek, powyzej 160km/h szum powietrza slyszalny wyraznie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
do 10 litrow na 100km w iescie trasa ok 6-7litrow na 100km wiec kiepsko
5,0
Stosunek jakość/cena
wysokiej jakosci wykonanie i materialy
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
awarie: sprzeglo, alternator, rozrusznik i co bylo denerwujace to cięgno od wycieraczki kierowcy odczepialo sie od silnika wycieraczek, ktory to jest po lewej stronie - czyli wycieraczka psazera praktycznie bezawaryjna a kierowca nie - pewnie to przez lewostronny ruch uliczny w japonii- oszczednosci nie pozwolily na przlozenie silnika wycieraczek...
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
awarie wymienione wyzej wynikajace z ich zuzycia poza tym auto bezawaryjne
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 S,GX,LX 75KM 55kW
[l/100km]