Zawieszenie
: Układ kierowniczy i pozycja kierowcy.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Jezeli oceniałbym niezawodność to spokojnie piatka, bo nawet grama oleju nie bierze i pali na styk mimo 280 000 tys. bez żadnego remontu. Co do osiągów są na miarę 1.4 czyli bez fajerwerków.
4,0
Skrzynia biegów
Jedynka i wsteczny haczą , reszta bez zarzutu.
5,0
Układ jezdny
Twardy i w połączeniu z układem kierowniczym bardzo precyzyjny, daje dużo frajdy z kierowania. Bardzo "bezpośredni"
Komfort
5,0
Widoczność
Dla mnie bez zarzutu.
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu, brakuje podłokietnika z przodu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W deszczowe dni zajmuje troche czasu za nim osuszy powietrze , do tego troche głośne.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo wygodna pozycja za kierownicą, rewelacyjne fotele , po siedmu godzinach w trasie nie byłożadnych problem.
2,0
Wyciszenie
W połaczeniu z tanimi oponami - "koszmar" powyżej 120km trudno usłyszeć własne mysli.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 S,GX,LX 75KM 55kW
[l/100km]