Silnik
: Przejechalem tym autem 40 000 km na niemieckich autostradach. Wielu sie dziwilo, ze tak stare auto, potrafi utrzymac dobre tempo 140-160 km na 1000 km trasie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: rdza, na progach, i nadkolach
Przeniesienie napędu
: przeguby, wymieniliem 4 w ciagu 4 lat.
5,0
Całokształt
Rozstaje sie z autem nie dlatego, ze musze, i ze sie mechanicznie rozsypalo. Tylko po prsotu jest juz stare i skorodowane, Ale mimo 16 lat, wiem, ze mozna w nie wsiasc i przejechac 1000 km bez obaw.
Wrażenia
5,0
Silnik
1.4 87 KM, ale gdy juz sie rozbuja to idzie jak strzala. Doskonale wspolpracowal z instalacja LPG. Pelen bak gazu (27 litrow) starczal na 300 km szybkiej jazdy, i 360 oszczednej.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Dosc czesta usterka bylo zuzycie przednich przegubow.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W aucie siada potencjometr, to dorbna i malo kosztowna rzecz, jej brak powoduje usterke nawiewu przedniej szyby.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zaskoczeniem in-plus jest przestrzen z tylu.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardo bardzo ekonomiczne. Mozna nawet zaryzykowac i nie wymieniac oleju.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zamki padly i trzeba je otwierac kluczem.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 87KM 64kW
[l/100km]