Auto naprawdę godne polecenia na wyprawy,
rodzinne, do biznesu itp. 9 lat ciągłej eksploatacji tylko kilka usterek z mojego
niedopatrzenia. Polecam ten model, a obawiam się o N-16, który mam zamiar kupić.
Skusiłem się jednak na suzuki ignisa.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik na wysokim poziomie, łańcuch rozrządu to jest to, firmy powracają do tego sprawdzonego rozwiązania. Silnik nie do zajechania.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia perfekcyjna, nigdy mnie nie zawiodła
mieszek zmiany biegów nie zniszczony.
III bieg naprawdę udany w tej wersji silnikowej,można przycisnąć.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie znakomite, super tłumi nasze polskie drogi. Amortyzatory zmieniłem po 4 latach użytkowania. Auto dobrze wchodzi w zakręt, trochę gorzej z niego wychodzi.
Belka skrętna jest tutaj przydatna.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność dobra, trochę za nisko się siedzi dlatego widoczność jest nie zbyt duża.
Im wyżej tym lepiej, przecież to japończyk.
4,0
Ergonomia
Spalanie w normie 7 l do 8 w miejscu.
Trasa 5,5l
Auto jest dość duże co tutaj wymagać.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie dobre, jest naprawdę gorąco jak na zewnątrz jest duży minus.....
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Super dużo miejsca dla kierowcy i pasażerów,
bagażnik też spory.
4,0
Wyciszenie
Powyżej 120 km, silnik staje się coraz głośniejszy.
To w normie , ale nie przechodzę na elektryczny.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny umiarkowane. Można dobrać zamienniki dobrej jakości np: tarcze hamulcowe oraz klocki Firmy TRW-Lucas,polecam.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
perforacja blach, ale dopiero po 10 latach.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 87KM 64kW
[l/100km]