Karoseria
: w dwoch miejscach juz zaczynało lekko brać
Zawieszenie
: często trzeba wymieniac koncowki, sworznie, szybko sie wyrabiają, wina naszych dróg
1,0
Całokształt
to auto to pomyłka i ciezko sie go pozbyc, lubi opieke warsztatu, jedyny plus to komfort, bo wygodnie się jeździ, jak juz chcecie kupic vana to najlepiej sharana albo galaxy, tansze w utrzymaniu i silniki zywotniejsze
Wrażenia
2,0
Silnik
w miare dynamiczny jak na tą mase samochodu, ale niestety wadliwy i drogie części. Powyżej 200 000 olej wylatuje z każdej szczeliny, myślałem że źle trafiłem ale u kolegi w nissanie z tym samym silnikiem robi się to samo
4,0
Skrzynia biegów
precyzyjna
4,0
Układ jezdny
wygodnie się jeździ, na zakrętach nie buja, ceny przedniego zawieszenia troche są za drogie, a powinny być tańsze bo na naszych drogach szybko się wyrabia
Komfort
4,0
Widoczność
przód elegancko, tył już gorzej
3,0
Ergonomia
troche dziwnie, trzeba się przyzwyczaić
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
szyby parują. w zime dlugo trzeba czekac zeby bylo ciepło w środku, w lato to samo, na zimne powietrze trzeba tez poczekac, ale nie ma co się dziwić spora buda, u brata w sharanie ogrzewanie jest o wiele lepsze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duzo miejsca
3,0
Wyciszenie
powyżej 140 km/h robi się głośno
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
części drogie, portfel odczuwa, spalanie jak na ten silnik moze byc
3,0
Stosunek jakość/cena
za tą kase można sobie kupic vw sharana albo forda galaxy w dieselu w super stanie
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wiadomo to co się zuzywa no i elektryka, w nissanach to norma
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po miesiacu poszla turbina, po 3 miesiacach na przednie zawieszenie musialem wydac ponad 2000zl razem z wymianami, przy przebiegu 213 000km padła pompa wtryskowa ( spory wydatek ) po regenracji pompy sprzedalem go, chociaz ciezko bylo znalesc klienta
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 dCi 136KM 100kW
[l/100km]