Silnik
: Silnik 2.2 DI bezobsługowy tylko olej i filtry.Łańcuch rozrządu.
4,0
Całokształt
Auto jest jak wół roboczy daje się mu ropę i zawiezie cię gdzie chcesz i się nie boisz że stanie na trasie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Każdy kto ma Tino 2.2 DI nie powinien naczekać na silnik.Może na starcie jest w tyle ale jak wejdzie już na obroty to jest dobrze.Moje koszty utrzymania to około 600zł rocznie(olej filtry klima)nic więcej no nie liczę opon jak trzeba itp.
5,0
Skrzynia biegów
Nic dodać nic ując wszystko wchodzi idealnie.
4,0
Układ jezdny
Prowadzi się bardzo dobrze zawieszenie trochę za twarde.
Komfort
4,0
Widoczność
Jest dobrze moja żona 170 wzrostu nie dobiła do żadnego słupa tyłem.Jestem zadowolony.
4,0
Ergonomia
Jest dobrze.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie jest najgorzej ale zawsze mogło by być lepiej.Podczas deszczu szyby parują ale klima moment się pozbywa pary i jest ok.Podczas upałów 30 stopniowych klima radzi sobie na 4-.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca na 6+ trzeba się przyzwyczaić trochę do siedzeń z przodu bo wysoko się siedzi.Z tyłu 3 osobne siedzenia każde można posuwać do przodu i do tyłu regulować oparcie jest ok.
3,0
Wyciszenie
Tu jedyny minus tego auta silnik pracuje idealnie i jest miły dla ucha (traktorek :))ale przy dużych prędkościach słychać go trochę lepiej:)Wyciszenie przeciętne.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
7.5 litra miasto ok 5.5 trasa.Części w tej samej cenie co u innych aut bardzo dużo części wtórnych.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto bardzo tanie w zakupie bardzo szybko koszt zakupu się wraca .
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Oby zostało tak jak jest.Bez uwag.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez 2.5 roku nic.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 dCi 112KM 82kW
[l/100km]