Jak wymienię tylne amortyzatory, które powodują, że na nierównościach czuję się jakbym ujeżdżał byka na rodeo, to będzie ok, bo zawieszenie jest twarde i na polskie drogi idealne.
Komfort
4,0
Widoczność
Boczna rama trochę przeszkadza przy skrętach. Trudno znaleźć idealne ustawienie bocznych lusterek, by zapewniały dobrą widoczność na trasie, jak i podczas parkowania tyłem.
4,0
Ergonomia
Kierownica skutecznie zasłania wajchy świateł i wycieraczek, co dla kogoś, kto się jeszcze nie przyzwyczaił do nowego auta jest jakimś tam problemem.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Na razie ok. Chociaż, gdyby nie klima, to byłby problem z zaparowanymi szybami.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mogłoby być więcej miejsca z tyłu.
3,0
Wyciszenie
Cichy nie jest, ale diesle tak mają.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali w normie. Brakuje tanich zamienników, a oryginały są drogie, np. świeca żarowa kosztuje 90 zł. Diesle z definicji wymagają większej troski, zwłaszcza zimą.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 dCi 112KM 82kW
[l/100km]