Zawieszenie
: Pięknie trzyma się drogi, na zakrętach nie buja. Można na nim polegać.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: łączniki stabilizatora
Inne
: Silniczek wycieraczek
4,0
Całokształt
Jeśli zapomni się o skrzypieniu foteli, klekotaniu silnika to właściwie można nie mieć zastrzeżeń. Bardzo przyjemne auto, ale bez fajerwerków. Mnie się podoba - własnie tego szukałem.
Wrażenia
4,0
Silnik
Trochę klekocze jak jest zimny oraz poniżej 2 tys obrotów, ale można się przyzwyczaić.
4,0
Skrzynia biegów
Są drobne problemy z wbiciem wstecznego.
5,0
Układ jezdny
Im szybciej się jedzie tym lepiej trzyma się drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trochę za słaby nawiew. Trudno schłodzić cały samochód klimą.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu trochę ciasnawo.
3,0
Wyciszenie
Nie należy to auto do cichych. Ale przy 120 km/h jest całkiem przyjemnie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeciętnie 6-7 litrów na 100 km, ale nie mam ciężkiej nogi to pewnie dlatego.
4,0
Stosunek jakość/cena
Może być.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zasadniczo bez zastrzeżeń. Dość słabe są łączniki stabilizatora. Wymieniałem już 2 razy - pierwszy raz jak kupiłem i drugi raz po roku jazdy na polskich drogach.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic poważnego nie spotkało mnie w czasie tego roku użytkowania. Problemem są nietypowe części, do których nie ma zamienników, a oryginały są bardzo drogie. Np: nie można wymienić samej tulei metalowo-gumowej na wahaczu - trzeba wymienić cały wahacz - koszt w serwisie 1000 zł plus robocizna. Drugim mankamentem jest silniczek wycieraczek przednich. Oczywiście nie ma zamiennika, a oryginał kosztuje jak zwykle 1000 zł.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 dCi 112KM 82kW
[l/100km]