Silnik
: nie bierze oleju syntetycznego i jest b. elastyczny .
5,0
Całokształt
Blacha jest b. dobra tylko jak ktoś jeździł w zimę po soli lub trzymane było na dworze to ma prawo rdzewiec i to mocno. Moje na szczescie ktoś w szwajcarii dobrze zabezpieczył środkami i przez 20lat nic nie zgniło :)
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
Jak na automat to auto niesamowicie się zbiera ,a skrzynia zmienia biegi bardzo szybko . Jestem pod wrażeniem jak na 20stoletnie auto.
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
w porównaniu do dzisiejszych składaków to auto ma jakośc wykonania tylko psują mu opinię wyeksploatowane strupy i to nie tylko z polski , które są po naprawach wieśniaków którzy potrafią tylko robic maluchy . Wszelkie oszczędności na olejach i czesciach również .
Pamietajmy te auta czesto mają po 300 tyś km i mają prawo padac turbiny czy silniki .
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Loteria .
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 Twin Turbo 283KM 208kW
[l/100km]