Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan 300ZX Z 32

Z compilation, 14 lat temu
Silnik 3.0 Twin Turbo 283KM 208kW
Rok produkcji 1991
Przebieg: 186 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Nissan 300ZX Z 32 3.0 Twin Turbo 283KM 208kW 1990-2000 - Oceń swoje auto
4,00
5% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Radocha z jazdy - bezcenne
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Skrzynia biegów
4,0
Całokształt
Zka jest bardzo niezawodna i to swietne auto.Niepowtarzalny wyglad i osiagi bijace wiekszosc obecnych sportowek.Niestety ma juz pare lat i jest cholernie droga w utrzymaniu ze wzgledu na czesci eksploatacyjne,ktore czesto trzeba brac ze stanow + duze koszty paliwa.To nie auto na tani lans bo zaniedbane jest skarbonka bez dna.Cena sprzegla i lozyska w aso po 2000zl!Komplet uszczelek z US 1500zl i mozna tak wymieniac.Jesli nie masz kasy w zapasie i liczysz tylko na graty z polskich zlomowisk to odradzam.
Wrażenia
4,0
Silnik
Posiadam wersje NA.Daje duza frajde z jazdy i niepowtarzalny dzwiek,za ktorym wcy sie odwracaja;)Jak to bywa po jakims czasie brakuje mocy,a z nizszych obrotow to bydle wcale sie nie zbiera-dlatego warto brac TwinTurbo!!!Niestety wiekszosc z tyc aut to juz same gruzy...
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia chodzi niezle,ale najwieksza jej zmora sa padajace synchronizatory-bardzo czesta usterka widoczna przy zmianie biegu na lub z 4ki.Potem nie mozna juz sprawnie redukowac na trasie.Przy jezdzie po miescie nie przeszkadza. Automat nie do takiego auta...to nie limuzyna.
4,0
Układ jezdny
Auto ladnie trzyma sie drogi i jest calkiem wygodne na normalnych kolach i bez obnizania,bajerowania itp.Przy gazowaniu moze szybko stracic przyczepnosc...Bardzo drogi w utrzymaniu uklad 4 kol skretnych i regulowanego zawieszenia w TT.Pozostale cz.zawieszenia rowniez kosztowne.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu swietnie,po bokach juz gorzej,tylna szyba jest ogromna i nie ma problemu z cofaniem.Po drodze mozna spogladac w niebo z lub bez targi:)
5,0
Ergonomia
Wszystkie przyciski idealnie rozplanowane i pod reka kierowcy,nawet z zamknietymi oczami mozna ustawic klimatronic.Kokpit jak w samolocie-niespotykane.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dosc wolno sie nagrzewa,ale dziala bez problemu przy systematycznym serwisie.Nie mialem problemu z parowaniem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu mnostwo miejsca i bardzo wygodnie.W wersji 4os.kanapa daje rade i da sie przejechac z tylu jakis kawalek bez lamania jak w Tigrze.Poza tym zawsze wiecej miejsca zeby cos przewiezc.
3,0
Wyciszenie
Ten samochod ma zdejmowany dach co ogranicza jego wyciszenie-do 160km/h ujdzie ale bez dachu przy ponad 120km/h slychac tylko wycie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To auto nie nalezy do ekonomicznych i nie ma co liczyc na spalanie 2 litrowej Bmki.Nie radze wierzyc w bajki ze miesci sie w 12-15l po miescie bo wazy 1600kg i ma 220-300KM.Minimum w miescie to 16-17L a na trasie przy 230 doszedlem do 22L/100km. Silnik i podzespoly mam w idealnym stanie,nie bierze oleju.Minimalnie na dojazdowce przy trasie 1000km w De i v=110km/h spalil 9,1L a norma to 12-13L.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za zadbane auto trzeba dac min.25000zl co nie jest wygorowana cena jak na klase i prestiz tego modelu
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z drobiazgow nic nie pada i dziala bez problemu,to nie Renault;p
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Synchronizatory to pomylka i niestety droga w naprawie,po reszte zapraszam na forum,bo zeby poznac to auto trzeba sie uzbroic w cierpliwosc:D

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.0 Twin Turbo 283KM 208kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan 300ZX Z 32