od 2500 obrotów silnik pokazuje co potrafi, wtedy włącza się turbo...Super elastyczność.Generalnie silnik typu SR20DET i zawieszenie to chyba najmocniejszy atuty tego auta.
4,0
Skrzynia biegów
trochę za długi skok.Zamontowałem short shift i teraz jest rewelacja.Biegi wchodzą idealnie.
5,0
Układ jezdny
uwaga w zimie :)
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką,nic nie przeszkadza.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla mnie pozycja za kierownicą jest
idealna.Z tylu lepiej nie jeżdzić...
4,0
Wyciszenie
od 160km/h troche głośno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na 200km to 12l w mieście nie jest żle.Na trasie można zejść do 9l ale liczy się przyjemność z jazdy więc zdażyło mi się to tylko raz.
5,0
Stosunek jakość/cena
Super auto sportowe, prawdziwy klasyk,ogromna frajda z jazdy.Można je kupić rozsądną cenę .Koszty :części i serwis umiarkowane.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wymienilem podświetlenie zegarów i konsoli.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
uszczelka pod turbo, niedawno tylne amortyzatory tylko dlatego,że wpadlem w mega dziurę.Do tej chwili stan zawieszenia po 110000 był idealny.wymieniłem tarcze ham. przednie z powodu wygięcia.Koszty napraw nie są wysokie.Najważniejsze żeby nie zajeżdzić silnika
(głównie turbo) w tym celu wymiana oleju co 8000-9000.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V Turbo 200KM 147kW
[l/100km]