Auto naprawdę fajne, może naprawy kosztowne, ale w innych autach też się ciągle coś psuje, dopuki wszystko nie będzie utrzymywane w stanie przyzwoitości. Wygląd samochodu - super, komfort - super. Pomimo wad, myślę że będę nim jeździł dopóki blachy nie odpadną.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jest niesamowity, wyprzedzanie to przyjemność, 180 KM, przyjemny gwizd turbiny, nawet nie wiadomo kiedy rozpędza się do 200 km/h, ale uwaga na elektronikę, wystarczy jeden niesprawny czujnik i zaczynają się kłopoty.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia zaraz pod ręką, właściwie nie ma gdzie położyć rękia jak nie na skrzyni, krótkie ruchy gałką i żeby tylko sprzęgło miało krótszy skok, ale jest hydrauliczne i chyba się nie da nic z tym zrobić.
3,0
Układ jezdny
W moim aucie są kłopoty z zawieszeniem, szybko padły amortyzatory i słychać łożyska, może po wymianie coś się polepszy, ale na razie tylko przeciętnie.
Komfort
2,0
Widoczność
Widoczność makabryczna. Koniec przodu dopiero można ocenić jak się wysunie lampy bo dosyć stromo opada i jest naprawdę długi (prawie jak cały maluch). Do tyłu lepiej nie patrzeć, tył wysoki i parkowanie tyłem może się skończyć na innym aucie (wiadomo czemu zderzak wystaje ~20 cm ;))
4,0
Ergonomia
Trochę źle poumieszczane przełączniki od wyciaraczek tylnych, ale za to nawiey sterowane przyciskami a nie pokrętłami - wygodne. Kierownica w skórze, można jechać całymi dniami bo pozycja wygodna, problem tylko z wysiadaniem, trzeba poćwiczyć bo auto jest bardzo niskie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylacja w aucie jest naprawdę świetnie rozwiązana. W żadnym innym nie spotkałem się z tym, że wymiana powietrza jest tak wydajna, że jazda w nim jest bardzo przyjamna nawet w długich trasach. no i klima w standardzie :)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera z przodu super wygodnie, auto szerokie, na nogi miejsca bardzo dużo, ale pasażerowie z tyłu to tylko bez nóg i głów bo inni sie nie zmieszczą. W końcu jednak auto jest określane nie jako 4 miejscowe ale 2+2
3,0
Wyciszenie
Raczej cicho, ale w moim aucie po remoncie silnika nie jest już tak jak było
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
:) Auto raczej sportowe więc ... cieszę się gdy średnia nie przekracza 11,5 l/100 km (głównie miasto) - naprawy, myślę że ceny do przyjęcia, ważne tylko by znaleźć sprawnego umysłowo mechanika, a z tym są kłopoty
4,0
Stosunek jakość/cena
W sumie za pieniądze za które można kupić 2 lata młodsze auto klasy ford escort, VW passat czy mondeo, jest sportowe auto z tylnym napędem i ogromną frajdą z jazdy. Oczywiście jak ktoś musi wozić teściową tech niech sobie kupi zwykłe autko.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic drobnego się nie dzieje, jak już to same poważne naprawy :(
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W moim aucie z najpoważniejszych to : trzasnął korbowód- wał do szlifowania, dorabiane panewki, poszukiwanie korbowodu, w sumie miesiąc bez auta, koszt naprawy 1500 zł.