Karoseria
: Mała pojemnośc duża moc.
Ponaczasowa linia modelu po liftingu:P
3,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Dobrze reaguje na gaz, szybko wkręca sie na obroty. Na niskich słaby, ale przecież to silnik wysokoobrotowy turbo.
5,0
Skrzynia biegów
Zalezy dużo od poprzednich właścicieli jak pracują synchronizatory. Jeśli ktoś dba ideał.
5,0
Układ jezdny
Wporządku.
Komfort
4,0
Widoczność
Tylko dobrze ze względu na problemy z widocznością przy cofaniu.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, fajnie pochylony kokpit:P
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przynajmniej w moim musi być włączony nawiew cały czas na 1-biegu, inaczej parują szyby (bez włanczania klimy).
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód ideał, tył do 175cm jeszcze jakoś...
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie u mnie do 3 tys dobre,a późnie sportowe brzmienie tak jak ma być w sportowych autach.:)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zależy jak sie jedzie miasto 12L-17L, trasa 8L-12L. Ktoś kto kupuje auto sportowe powiniem nie być zdziwiony ze tyle pali...:P
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Często miałem problem z jednym bezpiecznikiem, ale chya usunięty problem. Ogrzewanie tylniej szyby nie działa jeszcze nie wiem co jest grane:P
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie chcę się dużo rozpisywać ale... Oj bardzo dużo zależy kto jeżdził sx-em poprzednio. Katowanie, butowanie, palenie gum, strzały ze sprzęgła przy 7,5 tys obrotów oraz zmiana biegów przy odcince to jest codzienne jeżdzenie niektórych właścicieli. A później trzeba wszystkie częsci wymieniać po takim. Moim zdaniem stąd ta sławetna opinia że nissany 200sx są niezawodne.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Turbo 169KM 124kW
[l/100km]