1.838 TwinSpark Uszczelniacze i pierscienie trzeba kupować w hurtownii a az 8 ! swiec zapasowych trzymac w bagazniku. Poza tym moc silnika bardzo dobrze przenosi sie na przyspieszenie i komfort jazdy. Nie za duze spalanie mieszanki. Turbina pije olej jak dzika.
5,0
Skrzynia biegów
Zadnych klopotów. Elestyczna.
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Nisko sportowo ustawione siedzenia sprawiają ze kota lub psa przed zderzakiem nie mozna zobaczyc ale tak poza tym ok
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Silnik ma niesamowite chłodzenie. Wnetrze pojazdu jest równie milo wentylowane
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest tyle co w malym pokoju :) ale tylko z przodu bo z tylu tylko dzieci do lat 12 sie mieszczą
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Filtry uszczelki i naprawy silnika zmuszają do zaciągania kredytów hipotecznych na dom... Czesci malo dostepne i drogie jak na teka klase auta
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Turbo 169KM 124kW
[l/100km]