Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan 200SX II

uzytkownik 200 SX´a, 21 lat temu
Silnik 1.8 Turbo 169KM 124kW
Rok produkcji 1990
Przebieg: 200 tys. km
Nissan 200SX II 1.8 Turbo 169KM 124kW 1988-1993 - Oceń swoje auto
3,77
11% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
ogolnie piekne auto, szybkie i stabilne, b. ladna sportowa sylwetka - model S13 (z chowanymi swiatlami) doskonale sie prowadzi a w jakiejs ksiazce powrownali sterownosc do tej z PORSCHE!!! glowni rywale rynkowi to: Opel Calibra i VW Corrado.
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik super sprawa - mocny i elastyczny jednak dosc zawodny - latwo go uszkodzic (za slaba pompa paliwa ale mozna zmienic :-) ) posiadacze 200sx´ow znaja problemy z remontem tych silnikow. Warto tu wspomniec o turbinie - jak sie nie umie z niej kozystac szybko pada. I rzecz to nalezy wymienic rurki olejowe z seryjnych (twardych i cienkich) na szersze i elastyczne. Polecana wyniana na Garreta T3 (T25 ---> T28 z nowszego modelu) auto ma wtedy cos ok. 190 PS
4,0
Skrzynia biegów
jak dla mnie to moglaby byc krotsza ale i tak jest spox; b.wytrzymala
3,0
Układ jezdny
auto srednio-twarde, mogloby byc nizej zawieszone choc na polskich drogach i tak non-stop tre o jezdnie na wybojach i "lazacych policjantach" - latwo urwac spojler przy zderzaku... pokonywanie zakretow tym bolidem to sama przyjemnosc ale UWAGA! naped na tylne kola - w zimie jest przesrane!
Komfort
3,0
Widoczność
ogolnie oki ale do tylu za mala, jal ma sie spojler z kosmosu to nic nie widac
4,0
Ergonomia
nic nie mozna mu zarzucic, wszystko czytelne, przyciski pod reką, niestety jak to w autu sportowym "lezymy" na siedzeniach - masakra w dluzszej podrozy
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima dzialala b. dobrze ale ja wyjelem (odchudzanie); teraz w zimie dlugo sie nagrzewa... :-(
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
powiem tak: jest to samochod 2 osobowy (tzw. 2 +2) czyli 2 ludziow podrozuje komfortowo a 2 z tylu ma "ograniczoną (B.MOCNO) ilość miejsca" ale dla dziecka 5lat w sam raz... ja sie nie mieszcze (178cm)
4,0
Wyciszenie
orginalny tlumik jest cichutki, ladnie gwizdze turbinka ale kto ma orginalny? ponoc w tych leciwszych modelach moga zaczac trzeszczec plastiki
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
auto sportowe - w tracie minimum mialem 7,5l / 100km (silniki bez przerobek, ECU standard) od 10 do 30 (to nie żart!) w mieście - nie ma sie co dziwic jak sie go cisnie do do 8 tys.obr./min a turbo robi swoje...
4,0
Stosunek jakość/cena
modele S13 sa tanie jak barszcz roczniki 89-94 w cenach 8 - 15 tys. ; nastepca S14 juz duzo drozszy. Moze i auto tanie ale czesci sa zabojczo drogie - japoniec no i rzadki model
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jeszcze nic z drobiazgow sie nie zepsulo wiec chyba dobrze? a! spalila mi sie zarowka...
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak pisalem wczesniej - jak sie umie tym jezdzic to pojezdzi dlugo (czesta zmiana oleju+filtr; odczekanie ze 4 min. na wolnych obr. przed wylaczeniem silnika dla schlodzenia turba)
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan 200SX II