Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan 200SX II

Markusr0@poczta.onet.pl, 21 lat temu
Silnik 1.8 Turbo 169KM 124kW
Rok produkcji 1990
Przebieg: 180 tys. km
Nissan 200SX II 1.8 Turbo 169KM 124kW 1988-1993 - Oceń swoje auto
3,85
9% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Ogólnie polecam!!! Autko nie drogie i naprawdę sportowe osiągi, niska usterkowość! Jeżeli chodzi o dostęp do części to trzeba czasem trochę poszukać! Ceny części wcale nie droższe od innych japończyków!
Wrażenia
4,0
Silnik
Autko dobrze wyprzedza bez redukcji! W miarę cicha praca silnika!
5,0
Skrzynia biegów
Żadnych problemów!!!
3,0
Układ jezdny
Nie znam dokładnej przeszłości mojego samochodu ale właśnie wymieniam amortyzatory! Troszkę buja zwłaszcza tak przy 160-180km/h
Komfort
3,0
Widoczność
Czytałem komentarze że za długi przód!! :? Wystarczy troszkę pojezdzić i można się przyzwyczaić! Niestety widocznoś do tyłu podczas parkowania trochę kiepska(na dodatek mam hak) :(
4,0
Ergonomia
Jak na ten rocznik to całkiem funkcjonalnie - wszystko na swoim miejscu!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa! Kiedy potrzeba chłodne powietrze leci rzeczywiście chłodne a nie podgrzane przez silnik!
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer z przodu pełen luz natomiast pasażerowie z tyłu... gdyby nie nogi i głowa.. :)
3,0
Wyciszenie
Ogólnie dość cicho lekki świst turbinki ale przy większych prędkościach trochę gwizda (przy zamkniętych szybach)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto ok. 12-13 na trasie przy prędkości 110-120km/h około 9l na 100! Wystawiam ocenę dobrą bo jak na te osiągi uważam że nie jest źle!
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
??? Wszystko w porządku!
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przedewszyskim turbo!!! Prtawdziwa udręka często się psuje regeneracja dosyć kosztowna! Wymieniałem też panewki i szlifowałem wał! Nie wiem czy to akurat mój egzemplarz czy to słaby punkt tych aut!
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan 200SX II