Sportowy samochód za bardzo niewielkie pieniądze, który w dodatku potrafi być wygodny. Bardzo duża przyjemność z jazdy, niezawodność, niskie koszty utrzymania.
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetny silnik, wersja z czerwoną pokrywą - 150 koni. Bardzo dobre przyśpieszenie, względnie cichy, niezawodny.
4,0
Skrzynia biegów
Przełożenia mogły by być krótsze, ale sprawuje się nieźle. Najlepszym rozwiązaniem jest przełożenie modelu z sunny GTi
5,0
Układ jezdny
Auto prowadzi się bardzo dobrze i pewnie, zakręty pokonuje przy dużych prędkościach bez problemu. Znakomicie reaguje na ruchy kierownicą.
Komfort
5,0
Widoczność
Dosyć duże szyby umożliwiają dobrą widoczność.
4,0
Ergonomia
Wygodnie, minimalistycznie, prosto.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja działa bez zarzutu, natomiast ogrzewanie w zimie włącza się z dosyć dużym opóźnieniem - wolniej niż w nowszych autach, np. w megane.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tak jak powinno być, czyli 2+2. Świetne fotele z przodu gwarantują wygodę, nie odsuwam ich do końca mimo ponad 190cm wzrostu. Z tyłu miejsce dla małych dzieci - zwłaszcza za wysokim kierowcą. Chociaż ostatnio wyjechaliśmy na snowboard w cztery osoby z trzema deskami, wszystko pomieściło się w środku.
4,0
Wyciszenie
Przy niskich obrotach jest bardzo cicho, wysokie obroty za to słychać w środku dosyć mocno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Rewelacyjne spalanie jak na stopięćdziesiątkonnego potwora. Na benzynie mieścił się średnio w okolicy 8l, na trasie poniżej 7. Na gazie średnie spalanie oscyluje w okolicach 10l.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wygodne sportowe auto w bardzo korzystnej cenie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Rzadko coś się psuje
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bardzo rzadkie usterki
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 GTI 143KM 105kW
[l/100km]