Zawodowe i bardzo sympatyczne autko (co prawda tylko 2 os. + 2 psy), ale do tego mozna szybko je przeksztalcic prawie w cabrio. Zaluje, ze bede sprzedawal.
Wrażenia
5,0
Silnik
Pracuje bez zbednych drgan, ale kopa dostaje dopiero powyzej 4000 obr.
5,0
Skrzynia biegów
Japonski ideal - precyzyjnie i przyjemnie - po prostu tak, jak lubie.
4,0
Układ jezdny
Troche za twardy jak na nasze drogi, ale nerek nie odbije. Na zakrecie trzyma idealnie.
Komfort
3,0
Widoczność
Bardzo nisko sie siedzi (samochod ma 1,3m wysokosci /mniej niz maluch/). Do przodu OK ale do tylu potrzeba wiele wyobrazni przy cofaniu. Znakomite lusterka
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu !!!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zdejmowany dach (w koncu to rasowa Targa) w lecie calkowicie zalatwia sprawe upalow /a przy tym jak wyglada - kazdy sie obejrzy/, zas ogrzewanie w zimie bez problemow. Silnik b. szybko sie nagrzewa, wiec i ogrzewanie natychmiast zaczyna dzialac
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo duzo przestrzeni i wysmienite fotele, o tylnej kanapie nie wspominam bo ona jest raczej przeznaczona do przewozenia 2 psow niz ludzi. Za to jak na sportowe autko duzy i pakowny bagaznik.
5,0
Wyciszenie
Nawet za dobrze wyciszony jak na autko o sportowych aspiracjach - ale zawsze mozna zalozyc sportowy wydech...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto 8,6 l, w trasie srednio 6 - 6,5 l (minimum mialem 5,4 l) , ale na Gdanskiej przy 210 km/h spalil prawie 14 - ale to skrajnosc!
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak na swoja klase dosyc tanie. Wiele czesci zamiennych wspolnych z Sunny/Almera/Primera.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Co 15tys. trzeba wymieniac koncowki stabilizatorow (ok. 80 zl/kpl) bo sie wybijaja na naszych znakomitych drogach.