Zakladajac, ze silnik lubi wysokie obroty (producent raczej nie zakladal, ze beda nim jezdzic emeryci) jest baardzo elastyczny. Do sportowej jazdy trzeba trzymac obroty powyzej 5 tys.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna.
5,0
Układ jezdny
To czego nie ma naprostej nadrabia na zakretach :) duzo dobrej zabawy, chwilami jak gokart.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tak naprawde to jest 2osobowe auto, trzeciej i czwartej wygodniej jest w bagazniku niz na tylnej kanapie (potwierdzone testem :) )
3,0
Wyciszenie
powyzej 120 km/h trzeba podglasniac muzyke.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jezeli ktos chce sie tym kierowac to powinien polowac na cos innego. 100NX lubi 98-oktanowa, silnik chodzi lepiej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poza zwijaczem pasa kierowcy (moze nie dzialac) i tym, ze klapa bagaznika przy niskich temperaturach sama sie zamyka jest ok.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 90KM 66kW
[l/100km]