Jak na tą pojemność i moc wszysko "chodzi" bardzo dobrze.
Żwawo reaguje na pedał przyśpieszenia,żadnego dławienia się czy kichania
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobrze zestopniowane przełożenia,biegi wchodzą łatwo w górę jak i w dół.Dość krótki drążek zmiany biegów umożliwia szybką zmianą biegów
4,0
Układ jezdny
Dobrze wyciszone ,nawet jak na fabryczne zawieszenie dobrze trzyma w zakrętach,amortyzatory nawet jak na polski drogi są bardzo wytrzymałe.przekładnia kierownicz działa sprawnie co prawda promień skrętu mógłby troszkę mniejszy no ale nie można mieć wszystkiego
Komfort
5,0
Widoczność
widoczność bardzo dobra jedyne do czego mogę się przyczepić to trójkątne szybki z tyłu ale można się przyzwyczaić tak więc tylko mały minusik.niektórym może przaszkadzać ,że siedzi się w N-ixie dość nisko ,no ale jak ktoś lubi widzieć wszystko z góry niech sobie kupi ciężarówkę;)
5,0
Ergonomia
Mi pasuje :)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Z chłodem nie ma problemów ,ale ogrzewanie w zimie czasami nie dawało rady ,no ale to może tylko u mnie:(
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dotyczy pasażerów z przodu
4,0
Wyciszenie
Silnika prawie nie słychać nawet na wysokich obrotach,w trasie nie jest uciążliwy jednak dziury w naszych drogach czasami dają się usłyszeć.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Prawdę mówiąc gdyby nie cena części zamiennych to nie miałbym się do czego przyczepić ale na szczęście nienie jest to zbyt częsty wydatek.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 90KM 66kW
[l/100km]