Inne
: Bezawaryjność. Po przejechaniu prawie 40 tyś km wymieniłem tylko tłumik końcowy, a tak absolutnie ŻADNEJ usterki.
5,0
Całokształt
Normalnie szacun dla japońców
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik na każdym biegu ciągnie od 1000 do 8000 obr/min bez żadnych szarpnięć
5,0
Skrzynia biegów
Zero luzów na drążku zmiany biegów, biegi wchodzą lekko, z wyraźnym kliknięciem, żadnych problemów z synchronizatorami
4,0
Układ jezdny
Zbyt precyzyjny - bardziej na tor niż na polskie ulice
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność do przodu i na boki jest dobra, natomiast w moim egzemplarzu są przyciemnione tylne szyby i widoczność do tyłu jest praktycznie zerowa (cofanie wyłącznie na lusterka)
4,0
Ergonomia
Wszystko jest na miejscu, ale ustawianie lusterek zewnętrznych wymaga przyzwyczajenia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą centralka radzi sobie przyzwoicie nawet przy największych mrozach, gorzej latem - klimy nie ma, ale jest dach, który zdejmuje się dosłownie w kilka sekund
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest całkiem sporo miejsca, niestety z tyłu to można tylko teściową za karę wozić ewentualnie jakieś drobiazgi położyć - siedzenie raczej symboliczne: wąskie, twarde, mało miejsca na nogi nawet dla dziecka
2,0
Wyciszenie
Nie wiem czy wszystkie tak mają, ale u mnie słychać szum tylnych kól, bagażnik nie jest wygłuszony
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód bardzo mało pali i jest bezawaryjny
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobre auto prawie za bezcen
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W ciągu 11 miesięcy zrobiłem prawie 40 tyś km i absolutnie nic, żadnych awarii.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy mnie nie zawiódł
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 90KM 66kW
[l/100km]