Karoseria
: tylko 460 cm dlugosci a pojemnosc wielka,miejsca mnostwo.. i niezawodny trwaly silnik.
5,0
Całokształt
porzadne niezawodne auto,pojemne,nie za dlugie ..
Wrażenia
5,0
Silnik
sprawedzony produkowany przez kilkanascie lat silnik,spokojnie przejedzie pol miliona km na gazie..
4,0
Skrzynia biegów
troche chaczy po przebiegu 400 000km...
4,0
Układ jezdny
oryginalny wachacz w aso 1000zl.. starczy na kolejne +- 250 000km.
Komfort
4,0
Widoczność
nie treba sie garbic zeby wsiasc
4,0
Ergonomia
przemyslana..
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dziala i jest skuteczne...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duza
4,0
Wyciszenie
zawsze mozna lepiej.. ale to nie kaleczy sluchu..
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
to auto ma sprawdzony porzadny silnik ktory znakomicie pracuje na gazie. jezdzac upierdliwie po warszawie z duzym obciazeniem spali i 14lpg/100km,ale trzeba tez zauwazyc jak pojemne jest to auto i jak mozna je obciazyc--co robie czesto...jazda w 4 osoby z bagazami po autostradzie +-130km/h spala 11-12lpg/100. pare razy na krajowce spalil tylko 9lpg/100km. i na dodatek jest to auto bardzo niezawodne... jestem bardzo zadowolony.. instalka kme nevo... przebiegi ok 30k na rok...
5,0
Stosunek jakość/cena
za kilunastoletnie niezawodne auto dalem 6800zl plus drugie tyle na lpg i doprowadzenie do porzadku... nie jest zle... bo ten silnik przejedzie setki tysiecy...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
bardzo dobra...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak takich... a jesli sie zdarza... uzywana skrzynia 800zl.. silnik 1200zl... reszta gratow po ok 200-300zl.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 133KM 98kW
[l/100km]