Zawieszenie
: Po latach wszystko zaczyna pękać i pukać.
Karoseria
: Rdza wszędzie.
Układ hamulcowy
: Hamulec ręczny ciągle się psuje
4,0
Całokształt
Silnik chodzi ładnie, oleju nigdy nie brał. Nigdy mnie nie zawiódł. Rdza jest już prawie wszędzie, nadkola całe zjedzone, zawieszenie całe pordzewiałe i to największy minus tego samochodu. Moim zdaniem samochód bardzo dobry tylko, że najlepsze lata ma już dawno za sobą.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik świetny, elastyczny, zrywny, ekonomiczny, w miarę cichy, nie bierze oleju, nie poci się. Świetna i niezawodna jednostka napędowa.
4,0
Skrzynia biegów
Działa sprawnie. Nie narzekałem nigdy
4,0
Układ jezdny
Trochę znosi na boki, ale idzie się przyzwyczaić
1,0
Karoseria
Rdza jest wszędzie i nie da się jej w żaden sposób zatrzymać, a mogę powiedzieć że próbowałem.
Komfort
4,0
Widoczność
Wszystko dobrze widać.
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima mi nawaliła dawno temu i już jej nie robiłem. W zimę grzeje więc jest w miarę dobrze. Ale przy pełnym samochodzie (5 osób) wszystko paruje więc mogło by być lepiej
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie jest źle. Jestem wyskoki i mi odpowiada
2,0
Wyciszenie
W środku hula wiatr, przy prędkości 120km/h można zapomnieć o rozmowie, słychać tylko krzyki.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Oprócz próby zwalczenia karoserii nic nie musiałem z nim robić.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tę cenę świetne auto
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jedynym problemem jest hamulec ręczny który ciągle nawalał.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Samochód jest bezawaryjny. Szkoda, że ciężko teraz o takie auta.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 DI-D 102KM 75kW
[l/100km]