Silnik
: Silnik - jest oszczędny i dość dynamiczny jeśli jest potrzeba.
Przestrzeń wewnątrz auta - bardzo dużo miejsca w tak niewielkim jednak vanie.
4,0
Całokształt
Bardzo oszczędny, prawie bezawaryjny, dość pojemny i zgrabny na swój sposób samochód. Jedyny minus to dość niskie zawieszenie i słabe światła przez zmatowiałe reflektory przednie (przy ponad 200 tys. przebiegu) Po wymianie żarówek na 'blue' jest trochę lepiej.
Wrażenia
4,0
Silnik
Przez prawie 2 lata użytkowania nie zdarzyło się aby nie 'odpalił'. Jedyna usterka silnika to był zabrudzony zawór EGR który się blokował, ale wystarczyło wyczyścić i jest OK.
4,0
Skrzynia biegów
W porządku. Bardzo fajnie zestrojona skrzynia.
4,0
Układ jezdny
Dobrze, choć u mnie musiałem wymienić całą przekładnię kierownicy gdyż uległa rozszczelnieniu. Ale po ponad 200 tys. to chyba nie jest coś bardzo krytycznego.
Komfort
4,0
Widoczność
Z przodu i na boki widoczność bardzo dobra, jedynie do tyłu może co po niektórym przeszkadzać środkowy zagłówek (ale można go przecież wówczas wyciągnąć)
5,0
Ergonomia
Wszystkie przełączniki są na swoich miejscach!
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dość szybko nagrzewa się w zimie i standardowo 'chłodzi' w lecie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tak niewielki z zewnątrz.. to w środku bardzo dużo miejsca dla wszystkich.
4,0
Wyciszenie
Dość dobrze, choć w trasie trochę 'huczy'.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo oszczędny silnik, więc jak ktoś potrafi to wykorzystać to będzie jeździł na prawdę ekonomicznie. Ceny części na poziomie średnim.
5,0
Stosunek jakość/cena
Krótko mówiąc - bardzo dobrze!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 DI-D 102KM 75kW
[l/100km]