rewelacja: cichy, zrywny, ekonomiczny, puki co bezawaryjny, tankować tylko na BP, Shell od czasu do czasu dolać STP i jeździć. Ponadto jednak trzeba dbać o turbo na spokojnie wychłodzić a jak sie odpali nie gazować go a napewno będzie długo śmigam bez awarii.
4,0
Skrzynia biegów
do zwykłej jazdy jak najbardziej, przeciesz to nie samochód sportowy.
4,0
Układ jezdny
Jak na nasze drogi myśle że nie ma na co narzekac. Jedynie co wymieniłem to sprężyny na przodzie i tyle.
Komfort
4,0
Widoczność
Jeżeli chodzi o widoczność nie jest najgorzej siedzi się wysoko i coż więcej trzeba dodawać.
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
przednia szyba z lewej strony niestety zawsze jest zaparowana ale jak się posiada klime bez problemu daje rade. Jeżeli chodzi o ogrzewanie to po kilkusetmetrach już letnie powietrze leci a jak sie nagrzeje i na maxa da ogrzewanie to sauna sie robi w samochodzie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nawet na długich trasach człowiek sie nie męczy, jedynie co mogło by być to większa regulacja siedzenia kierowcy.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie było usterek i mam nadzieje że nie bedzie
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 DI-D 102KM 75kW
[l/100km]